Simply for babies

Populaire babywinkel gaat online
  • Klant

    simply for babies

  • Industrie

    e-commerce

  • Services

    website design en development

    branding

Doel

Let’s go baby! Deze kledingwinkel heeft al 2 winkellocaties die de lokale scene domineert. Toch is overstappen naar een online winkel, tegenwoordig cruciaal. We hebben besloten om hun website helemaal opnieuw op te bouwen. Wireframes met echte logica en UX UI-ontwerp die winkelen leuk en plezierig maken.

De grootste uitdaging die er voor ons lag, was het aantal verschillende artikelen dat deze babywinkel aanbiedt. Verschillende geslachten, verschillende collecties. Het is een winkel die veel leunt op cadeaushoppers en seizoenscollecties. Het doel was om een ​​duidelijk overzicht te creëren van alle producten en collecties. Maar tegelijk een ontdekkingsreis te stimuleren.

Productpagina

We kozen ervoor om te beginnen met het belangrijkste aspect van een webshop. ”De productpagina”. Simpel en elegant maar toch speels genoeg om de klant te triggeren om verder te lezen. Een goede productpagina is niet alleen informatie. Elk product moet een sfeer hebben, een gevoel van kwaliteit. Maak van een productpagina een beleving, alsof je nog in de winkel bent.

Filtersysteem

Ondanks dat de nadruk ligt op de visuele component van het project, is de backend net zo belangrijk. Wat voor een fijne winkelervaring zorgt, is vooral een goed filtersysteem. We hebben op maat gemaakte filters die automatisch aan de voorkant verschijnen. Gemakkelijk voor onze klant om producten te wijzigen en toe te voegen. Gemakkelijk voor de gebruiker om te filteren en hun favoriete items te vinden.

Winkelmandje

Het lijkt een no-brainer… Maar dit aspect wordt zo vaak over het hoofd gezien. Een goede, gemakkelijke winkelmandje zal een enorm verschil maken in de verkoop van producten. Er zit veel psychologie achter de check out van een klant. We analyseren gedrag en creëren van daaruit het winkelmandje. Geen plugins, volledig op maat om de gebruikerservaring en dus gebruikersconversie te optimaliseren.

Animaties

Silky and buttery, maar ook niet-standaard animatie is een uitstekende manier om emotie op te roepen. Het zet een standaard voor de visuele identiteit van een website. Klik op de onderstaande link en kijk of we het goed hebben gedaan!

Visit website

simplyforbabies.nl
  • Klant

    simply for babies

  • Industrie

    e-commerce

  • Services

    website design en development

    branding

Instagram stories

Soms laten onze klanten hun huidige logo al op alle uithoeken van de wereld drukken. Dan is het niet het slimste om een ​​nieuwe te maken. Een coole uitdaging voor onze creatievelingen om te werken met wat we hebben en het te veranderen in iets geweldigs, door middel van een verbeterde merkidentiteit. Vooral online. We zijn begonnen met het aanpakken van sociale mediaplatforms. Nieuwe brandstijl bouwen en een volledig verbeterde huisstijl creëren voor de populaire babywinkel. Scroll om het resultaat te zien.

Profile photos

Social posts

Typography and colors

TITLES

Recoleta

14 – 57 px

Populaire Cadeaus

TEXT

Comforta

14 – 22 px

Onze winkel heeft kleding van Feetje, Noppies en Bess, maar ook exclusievere merken als Mayoral, Gymp en Vingino. Van 44 tot 152 maten.

Brown

Text / Button

#543e3e

Beige

Design elements

#f5eae3

Grey-beige

Background

#f4f3f1

Pink

Girls Page

#f7dbe2

Blue

Boys Page

#cbe3e7

Green

Unisex page

#b3dbcc

Visit website

simplyforbabies.nl

    Hoe zou je dit project beoordelen van 1 tot 5?

    Bedankt voor je rating! Kwam je gewoon voor inspiratie of wil je iets soortgelijks?

    Geweldig!
    Wil je direct contact of een gedetailleerde aanvraag achterlaten

    Je contact gegevens

    Wat heb je nodig?

    Heb je iets nieuws nodig of wil je het huidige upgraden?

    What is je budget?

    Vertel wat ons te doen staat

    Your contact details

    Bedankt!

    We nemen spoedig contact met je op

    next case

    B&S Makelaardij

    Makelaar

    Ik wil dit ook