Lijfstyles

Shapewear merk, dat je laat stralen
  • Klant

    Lijfstyles

  • Industrie

    e-commerce

  • Services

    WEBSITE DESIGN en DEVELOPMENT
    CONTENT

Tijd om te shinen

Elke vrouw verdient het om te stralen. Ons doel was om een ​​winkelervaring te creëren die deze wens begrijpt. Een soepele, buttery webshop maar ook een visuele ervaring die je uitnodigt om te ontdekken en de emotie van zelfliefde en zelfzorg aanwakkert.

Het werken met een compleet nieuw merk gaf ons de mogelijkheid om creatieve ontdekkingsreizigers te zijn en de website naar eigen visie te bouwen. Je kunt zeker de MARSS-identiteit hierin voelen!

Het is een vibe

Liefde op het eerste gezicht. Dat is het doel. Tijdens ons eerste design meetings was het heel duidelijk dat we voor een romantische winkelervaring moesten gaan. Een warm maar eenvoudig design. Niet alleen gericht op de producten maar ook op de modellen die de shape wear dragen. Het verhaal achter het merk en de visie die het probeert over te brengen aan de eindgebruiker. Oordeel zelf… Hebben we het goed gedaan?

Logica

Ook al hebben we een mooi verhaal te vertellen met dit specifieke merk. Logische UX/UI is de belangrijkste reden waarom een ​​klant zal genieten of zichzelf zal frustreren over de tijd die hij op een website doorbrengt. Een voorbeeld is dat een quick shop knop de perfecte balans biedt tussen het willen lezen van een verhaal achter een merk en één klik verwijderd zijn van alle producten die de site te bieden heeft.

Bekijk website

lijfstyles.com
  • Klant

    Lijfstyles

  • Industrie

    e-commerce

  • Services

    WEBSITE DESIGN en DEVELOPMENT
    CONTENT

Content Strategie

Dit was verreweg een van onze meest ambitieuze projecten tot nu toe. Contentstrategie, Casting, Content Creatie, Creative directing. We hebben alles uit de kast gehaald voor dit project. De strategie was gebaseerd op het creëren van een plaatje dat niet perfect is, maar toch één waar je verliefd op zult worden.

We hadden bijna 500+ modellen die op onze casting post reageerden en besloten om voor een mix van ervaren fotomodellen en onervaren modellen te gaan, om een ​​rauw contrast te creëren tussen schoonheid uit de industrie en werkelijke schoonheid.

Resultaat

We kunnen niet genoeg lof geven aan de modellen en het creatieve team dat hieraan heeft gewerkt. Het resultaat is een verbluffende, romantische sfeer. Zorg er bij het starten van een nieuw merk voor dat je content creatie en creative directing solide en authentiek zijn. Het zorgt ervoor dat je merk opvalt en een voorsprong heeft op de concurrentie. Authenticiteit staat gelijk aan resultaat! Check het maar zelf…

Process

Alle content is opgenomen op een van onze eigen MARSS-locaties in Amsterdam. Er valt hier niet veel te vertellen, maar alleen om je het verbazingwekkende proces te laten zien door middel van deze sneak peek.

Bekijk website

lijfstyles.com

    Hoe zou je dit project beoordelen van 1 tot 5?

    Bedankt voor je rating! Kwam je gewoon voor inspiratie of wil je iets soortgelijks?

    Geweldig!
    Wil je direct contact of een gedetailleerde aanvraag achterlaten

    Je contact gegevens

    Wat heb je nodig?

    Heb je iets nieuws nodig of wil je het huidige upgraden?

    What is je budget?

    Vertel wat ons te doen staat

    Your contact details

    Bedankt!

    We nemen spoedig contact met je op

    next case

    Uw Aankoop Makelaars

    Makelaars kantoor

    Ik wil dit ook